Colorlib Template

کمپین تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال


برای به دست آوردن وجهه رسمی در جامعه، قطعا هر شرکتی باید بتواند از پتانسیل رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و دیجیتالی به نحو احسن استفاده نماید تا بسیاری از فرصت‌ها سوخت نگردد. برای اینکه این بحث روشن شود، فرض کنید که همایشی برگزار می‌شود که در آن مدیر عامل شرکت شما قرار است مقابل شهردار و یا مسئولین مرتبط با کسب‌وکارتان سخنرانی نماید، نوشتن متن سخنرانی به طرق مختلف امکان‌پذیر است، اگر ایشان از قدرت و پتانسیل رسانه با خبر باشند می‌توانند با ردیابی سخنان مسئولین حاضر، در ماه گذشته متوجه شوند که کدام بحث بیشتر به فضای فکری حضار و مهمانان ویژه نزدیک است و آن را به نحو احسن ارائه نماید. با این تکنیک، می‌توان علاوه بر اثربخشی مضاعف در ذهن مسئولین و حضار، خود را در مسیر تحولات کسب و کار قرار داد و همچنین به عنوان یک مرجع آگاه معرفی نمود. وظیفه استفاده از قدرت رسانه در شرکت‌ها را، روابط عمومی‌ها برعهده دارند.